Forum integracyjno-informacyjne Doradcy
Tu piszcie jeżeli macie jakieś pomysły, skargi, pochwał czy propozycje dla Centrum Prasowego i jego personelu
podaje też adres świeżo założonej skrzynki mailowej, która od tej pory staje się oficjalną SKRZYNIĄ działu
centrumkontaktu@gmail.com
Offline
nazwa dobra jak dla calego dzialu, ale z persektywy firmy brzmi bez osobowo. Poza tym z wlasnego doswiadczenia wiem, ze mail portalu jest malo uzywany. I jak juz cos wiekszego jest to wysylam z maila doradcy. Poza tym wczesniej mialem problem ze sprawdzaniem wszystkich poczt, teraz outlooka sobie skonfigurowalem i jest lepiej. Uwazam, ze nie potrzebne jest dublowanie maili firmowych. Biorac tez pod uwage, ze na wizytowce jest mail doradcy. A z drugiej strony segreguje to poczte i nie oszczedza nie porzadku. Jak bedziesz sie lapal, to niech dziala. Ja wiem jedno, portalowi oddzielna poczta jest malo przydatna
Offline
Fundraiser zwyczajny
Różnie to jest. Z doświadczeń Informatora wiadomo, ze musi mieć własną skrzynkę. Ale wiadomo tez z kontakt z mediami ma (między innymi) budować wizerunek naszej firmy i kojarzyć się z Doradcą więc chyba lepiej byłoby używać firmowego maila. To takie moje refleksje, sam oceń czy słuszne.
Offline
wypowiedzcie się
rozwazam zmiane nazwy na Centrum Kontatu z Mediami (w skrócie CKM)
chodzi mi głownie o możliwośc posługiwania się "foremnym" skrótem, a czas jest jesze do tego dobry bo dział jeszcze się formuje
Offline
Fundraiser zwyczajny
no, no! skrót niczego sobie Nazwa jest moim zdaniem znacznie lepsza niż Centrum Prasowe, wszak nie tylko o prasę nam chodzi:) jak dla mnie
Offline
w takim razie nazwa zostaje oficjalnie zmieniona na
Centrum Kontaktu z Mediami
niestety skrót chcąc niechcą skrót tej nazwy zostanie
p.s. nie sprecyzowałem tego wczesniej ale skrót ma służyc jedynie do komunikacji wewnetrznej, a również ważnym powodem zmiany jest to że ta nazwa lepiej opisuje zadania CKM
Offline
Oto sobotni materiał o FSD z Radia L:
http://www.duch.lublin.pl/archiwum/2007/071119_2.html
Offline