Forum integracyjno-informacyjne Doradcy
Fundraiser zwyczajny
Piszę tak, żeby nie było informatorowi smutno, tak tu pusto...
Ale przechodząc do rzeczy to czekam na termin naszego spotkania SKŁADOWEGO. Mi pasuje pon od 16 i wt od 17.
Offline
Myślałam, myślałam nad tym składaniem. Mnie jest obojętne czy poniedziałek czy wtorek. Sylwia, Ania i Grzesiek, który dzień wam bardziej pasuje? Jak ustalimy dzień, uzgodnię z p.Bożeną, żebyśmy mieli zarezerwowanego laptopa i będziemy działać na Topolowej. Grześ, czy chcesz zacząć sam składać? Dziewczyny co z korektą?
Offline
Postaram się dzsiaj wieczorem przerobić ramówke tak żeby "co w numrze" przeniśc na drugą stone.
Ale tak to zielonego pojęcia nie mam który artykuł gdzie miałby byc więc albo napisz mi to i złoze to na poniedziałek wstępnie i ewentualnie we wtorek to poprawimy ?
Offline
Fundraiser zwyczajny
Ja zdecydowanie jestem za wtorkiem bo poniedziałkowy wieczór już sobie skrzętnie zaplanowałam....
Korektę "moich" artykułów już wysłałam do Sylwii (na poprawkę korekty) ale zaraz wyślę tez na informatora
Offline
Ja już sama nie wiem co robić. Nie ma jeszcze korekt na mailu, artykułu p. Wacka i o Equalu. Brak też artykułu o studium. Po zdjęcia trzeba pójść na Jezucką. Chyba nie ma wyjścia i wtorek na zostaje. A w ogóle to taka jestem mądra, a zupełnie zapomniałam o "Od redakcji".
Grzegorz: Na pierwszą stronę będzie o balu i to mamy. Ze zdjęciem, zaraz Jasiek ma je wysłać na maila Informatora. Pod art. o Studium będzie ten baner o wspomaganiu Informatora, a gdzieś na 3 lub 4 stronie ten o tym, kto czyta. Reszty na razie nie wiem. Spróbuj tyle. Trzymam kciuki.
Wersja końcowa: składamy we wtorek o 17.30 na Topolowej.
Ostatnio edytowany przez Aga-tka (04-03-2007 23:19)
Offline
Na skrzynce Inf są dwie pierwsze strony nieco inczej niz zwykle zlozonego Inf, na drugiej stronie sa stare artykuly i tym sie nie przejmujcie jak ustalimy rozklad to zastapia je aktulane czekam na opinie
Offline
Proponowałabym, żeby artykuł Od redakcji nie był rozstrzelony na całą szerokość gazety - tekstu z załozenia będzie mało i lepiej czyta się jak jest wąsko, można wstawić obok stałe miejsce na banner czy inny krótki artykuł. Warto sporo miejsca przeznaczać na zdjęcia, byłabym za tym, żeby postarać o jakieś na każdej stronie. Obejrzyjcie stare numery, pod względem graficznym wyglądają bardzo atrakcyjnie i tym samym zachęcają do czytania. Pozdrawiam:)
Offline
Fundraiser zwyczajny
Hello! Aga-tka! Na mailu informatora nie ma listy kontaktów do wysyłki....Jest szansa, ze znajdę ją na Jezuickiej?? Jak nie to proszę o wskazówki do dalszego postępowania;)
Offline
Hej, hej listę odbiorców zaraz Wam wyślę na maila.
O ile jeszcze tego nie zrobiliście, należy uzupełnić ją o adresy dodane przez pracowników FSD - lista jest w biurze na Jezuickiej. Mam też 2 nowe osoby, ich adresy wysyłam na maila Inf. ze względu na poufnosć danych
Ostatnio edytowany przez Elwi (18-03-2007 09:03)
Offline
No krew mnie zaleje z tą pocztą Informatora...Dziewczyny przecież, wysyłałyśmy w czwartek bazę...na Topolowej...prawda? jeszcze sprawdzałam czy się wysłało.
Offline
Może trochę poźno pojwia się ten wątek ale widzę, że dyskusja na temat marcowego wydania jeszcze trwa więc przniosę tu posty dotyczące tego wydania z watku dotyczącego wydania najbliższego
Offline
Fundraiser zwyczajny
Kochani! dziś o 16.30 będziemy z Agnieszką pakować i wysyłać nowy numer. Raczej z pakowaniem damy sobie radę we dwie ale przydałby się ktoś do pomocy przy zanoszeniu tego na pocztę. Więc jeśli ktoś z Was będzie miał czas w godz. 18-19(mniej więcej) to chętnie przyjmiemy do współpracy:) oczywiscie na Jezuicką.
Pozdrawiam i czekam na odp!
Offline
Czy ja mam rozumieć, że wydrukowany Informator dotarł już na Jezuicką?
Przypominam, że trzeba przygotować też "paczki" po 20 sztuk dla Ośrodków i "zainstalować" w Motyczu.
Asiu, czekam na raport (w tym wątku) opisujący ja Wam poszło z wysyłką.
Offline