Forum integracyjno-informacyjne Doradcy
Po pierwsze, co się wczoraj z Wami stało, dlaczego było nas tylko 5 osób? Czy mówilismy coś, że spotkanie jest nieobowiązkowe? Mógłby mi też ktoś napisać, jak mam rozumieć tę nieobecność?
Trudno cokolwiek uzgadniać z tak małą grupą, ale czas pędzi i trzeba podjąć rózne zadania.
1. Informator AM
Wydanie Maj 07
- dzisiaj o 13.30 wysyłamy go z Asią z Jezuickiej
- Ela, czy mogłabyś wysłać mi zmieniony newsletter (mam nadzieję, że doszedł do Ciebie wczoraj) lub przezroczyste logo to sama go zmienię
- czy pan Darek ma juz segregator?
Wydanie Czerwiec 07
- próbujemy wydać go bez pomocy Agaty, liczymy na konsultacje
- biorę za niego odpowiedzialność
- szczegółowa lista zadań wraz z terminami i osobami zaraz będzie dostępna na mailu firmy w planie taktycznym na czerwiec, niektórych
- najbliższe spotkanie redakcji - 31 maja, czwartek godz. 18.00
2. Usługa "Reklamaw Informatorze"
- wyślę dzisiaj plan promocji - zastanówmy sie jeszcze raz nad cenami, Grzesiek ustala cenę za kolorową okładkę
- p. Wacek sugeruje, zeby zainteresować sie firmami znajomymi - poszukać wśród rodziny, przyjaciół, fundacji itp - wówczas będzie łatwiej ich zainteresować
-
3. Dla zarządu
- 5.VI, godz. 16.00 zebranie zarządu
- 5.VI, godz. 19.00 zebranie zarządów firm
- 6.VI, godz. 17.00 wyjazd na spotkanie z top menedżerem (okolice Puław, firma z branży spożywczej)'
4. Audyt firmy
- 5.VI, godz. 18.00
- jak poprzednio proszę menedzerów o zapisy z planu taktycznego za maj
5. Studium Akademickie
- kwestie merytoryczne i wybór osoby, która poprowadzi dyskusję - na najbliższym zebraniu firmy, przeczytajmy do tego czasu ksiażkę
- kwestie techniczne:
- zapewnienie jedzenia i kontakt z p. Gosią - Asia Janusz
- materiały/dekoracja/przygotowanie sali - Marzena, Sylwia
- lista osoób jadących - Kamila
- portal/wybór osoby piszącej artykuł - Daniel
6. Zakończenie roku
- odbędzie się 24.VI
- każda firma ma obowiązek przygotować prezentację multimedialną i espozycję (stolik) na temat swojej działalności
- podział zadań zostanie ustalony na najbliższym zebraniu, zrobimy burzę mózgów - niech każdy przyjdzie z propozycjami
- musimy przygotować listę osób, które chcemy zaprosić - rodzinę, znajomych itp - odpowiedzialny za listę Grzesiek - 5.VI
7. WAŻNE
Wszystkie terminy w planie taktycznym jak i ustalone w innych okolicznościach są OSTATECZNE, jeśli ktoś czuje że zawali niech od razu da mi znać lub szuka zastępstwa - wtedy też czekam na taką informację. Praca każdej osoby jak i terminowość będą udokumentowane. W kontekscie nowej usługi musimy skupić się na osobach zaangażowanych. Miałam nadzieję porozmawiać wczoraj z niektórymi, ale niesttey nie wyszło. Chciałabym przypomnieć że liderzy wyłaniają się sami więc nie będziemy szukać na siłę.
Kontaktujmy się ze sobą, rozmawiajmy.
Jak zwykle, czekam na uwagi.
Dobrego dnia!
Offline
Ja rozumiem, że przy wydaniu czerwcowym mam być tylko konsultantem, tylko nie bardzo wiem, jak teraz ma wyglądać moja praca...znaczy co? mam nie przychodzić na spotkania Redakcji? i się "nie wtrącać"? Bo nie wiem, czy to dobrze rozumiem, ale wygląda mi na to, że mam udawać, że mnie nie ma hihi? Elwira napisz, czego ode mnie oczekujesz ;-)
Offline
Sprawy organizacyjne biorę na siebie. Prosiłabym, o radę w ewentualnych sytuacjach kryzysowych oraz przy sprawdzeniu składu wydania. Co do spotkań redakcji, zdecyduj sama, jeśli masz ochotę zapraszamy, jeśli nie - czuj się jak na urlopie. Mam nadzieję, że nie poczujesz się w jakiś sposób odepchnięta, to wszytsko ma nam posłużyć sprawdzeniu własnych sił. Czuwaj nad nami swoim okiem ;p
Offline
Eee, no pewnie, że nie poczyję się odpchnięta, przecież tak trzeba zrobić. Ja sama chciałam coś takiego zrobić, chociaż myślalam że Ania wiekszy w tym będzie miała udział. Powodzenia ;-)
Offline
No dobra to ja sobie biorę urlop w redakcji, czyli nie będzie mnie na jej najbliższym spotkaniu...na firme oczywiście przyjdę i jakby jakieś problemy były do wyjaśnienie to się je wyjaśni.
Offline
Podsumowanie dzisiejszego spotkania:
1. Informator AM
Skład w sobotę, Pan Wacek zapewnia, że lada chwila będą artykuły - jego i Magdy. Reszta jest.
2. Reklama Informatora - wg researchera Grześka - wydanie z okładką kolorową - razem 12 stron, nakład 450 to koszt ok 1200 zł. Wysyłamy maila z prośbą o przykładowy wydruk. Przyślą, zobaczymy i uzgodnimy cenę reklam. Moze być ciężko bo 1200 to sporo kasy.
3. Studium - koordynuje Grzesiek, który ma też spisane wszystkie zadania i do nich osoby. Scenariusz jest na mailu, pewnie niedługo będzie uaktualniony, nad sprawą dyskusji, tematów, zadań grup etc rozmawiamy do wtorku. Jedziemy pociągiem o 17.40. Mnie niestety nie będzie.
4. Zakończenie roku - znowu Grzesiek czyni mistrzostwo - jest już po wstępnych rozmowach z telewizją i prasą. Mamy zamiar ściągnąć ich do Motycza.
Doradca jest odpowiedzialny za imprezę dla OPS na koniec zakończenia roku. Koordynuje Asia Janusz. Wszystkie propozycje dot. muzyki, zabaw, róznych atrakcji bardzo mile widziane.
Kamila przygotowuje prezentację i stolik, co do prozpozycji jw.
5 Każde zadanie ma swoich koordynatorów, ale to nie oznacza że inni są zwolnieni z odpowiedzialnosci, głupio mi pisać o takich rzeczach, domyślam się, że to jasne, ale wolę żeby wybrzmiało - włączmy się aktywnie w ww akcje.
Pozdrawiam
Offline
Fundraiser zwyczajny
Co do Imprezy po zakończeniu roku pomyśleliśmy, żeby poza zwykłą zabawa i tańcem zrobić też karaoke.To jak to zaaranżujemy zależy od nas. Możemy zrobić konkursy indywidualne i grupowe(np. pomiędzy różnymi latami) Potrzebujemy też muzy więc liczę na wasze zasoby Będziemy o tym rozmawiać w czwartek na zebraniu ale przesyłajcie swoje pomysły tak, żeby w czwartek już wszystko dopiąć!
Oczywiście możemy zrobić jeszcze wiele innych zabaw poza karaoke. Czekam na Wasze pomysły!
Ostatnio edytowany przez Asia Janusz (09-06-2007 09:27)
Offline
Witam odpoczywających i zapracowanych!
Garść informacji:
1. Sprzątanie na Topolowej nadal trwa. Następny termin latania ze ścierką 2 pażdziernika (wtorek). Gorący apel do wszystkich, którzy dysponują w tym terminie wolnym czasem o zjawienie się, oczywiście w odpowiednim przebraniu ;p
2. Również we wtorek 2.10 o godz. 19.00 odbędzie się szkolenie pod niezwykle interesującym tytułem: "Jak zbierać kasę w supermarketach?". To forma fund raisingu OPSu. Szkolenie jest obowiązkowe, bowiem każdy student ma za zadanie odstać kilka godzin w semestrze w sklepie pakując zakupy. Nie martwcie się tym za bardzo. Zadanie może nie należy do najciekawszych, ale jest szansa, ze będzie śmiesznie... ;p Począwszy od tego roku nasz Kurs będzie płatny, nowi studenci wpłacają kasę, zaś starszaczki kwestują.
3.Kiedy proponujecie zrobić zebranie?
4. Jeszcze raz tutaj przypominam -
- rozpoczęcie kursu - 9.10, godz. 19:00
- termin studium jeszcze nieznany, książka - Ziemia obiecana
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! ))
Offline
Witam!
Jak silna ekipa zbierze się jutro od nas na sprzątaniu? Kto się wybiera na 14.00?
Zbiórka w supermarketach w piątek i sobotę jest już pewna, czy wszyscy będą o 19.00 na szkoleniu?
Musimy się również umówić na zebranie, przede wszystkim w sprawie Informatora i Portalu - ustaliłam już z p. Wackiem, że portalem zajmie się już definitywnie Doradca - teraz trzeba dograć szczegóły tej współpracy.
Kamila, dzięki za plan taktyczny. Wiem, że część z nas ma jeszcze bardzo gorący okres na uczelni więc na pozostałe plany czekamy jeszcze do piątku 5.10.
Proszę o komentarze, jeśli jest coś o czym chcecie powiedzieć, potrzebujecie dodatkowego czasu, czegoś nie wiecie - piszcie.
Miłego dnia!
Offline