Forum integracyjno-informacyjne Doradcy
dobry pomysl, ale jak dla mnie to lepiej stworzyc jakies archiwum i przenosic wszystko do niego, zawsze kazdy moze sobie po latach przeczytac. A tygodniowy termin bedzie dobry. To ja moze stworze nowy dzial! Jak sie na to zapatrujecie?
Offline
Do archiwum możemy przenosić posty które zwierają jakieś wiążace i ważne informacje dla działów lub firmy, a do usunięcia bąd raczej takie wątki jak np "Spotkanie teamu menedżerskiego" czy "wyjazd na rekolekcje". To już mineło i nie powróci więcej ...
Offline
Moja propozycja dla wszystkich forumowiczów
Jeżli chcecie stworzyć nowy wątek który ma służyć dłużej niż do realizacji pojedyczego zadania to 1 post twórzcie jako ogólną charakterystyke tego wątku a dopiero w następnym piszcie konkretne informacje.
Związne jest to z parządkami, usunięcie pierwszego postu powoduje usunięcie całego watku, a jak sie usunie kilka środkowych to poźniej ostanie z pierwszym nie tworzą logiczne ciągu
Offline
Ja mam takie spostrzenia, czy wszystkie dzialy wymagaja tak rygorystycznego traktowania?? Rozumiem forum pogaduchy, gdzie co niektore watki nie maja racji bytu. Ale czy na np w planerze firmowym istnienie taka potrzeba. Jest 4 watki, chyba nie powoduja one nie laduja.
2. Zamiast pisac w kazdym watku, ze jego kres mija za 7 dni i wprowadzac przez to zmaieszanie, to moze utworze przechowalnie, do ktorej bedziemy wrzucac (ja i Grzesiek) takie watki. I moze da sie ustawic, zeby automatycznie usuwalo z tego dzialu starsze niz 7 dni??
I przez ten czas decydujemy czy archiwum czy wznowic czy ...
Co Wy na to??
Offline
1. Co do planeru firmowego to jest raczej rodzaj profilaktyki lepiej działać za wczasu żeby pozniej nie zakopać się w postach jak się tam zacznie wiekszy ruch, a poza tym jeżeli ktoś uważe że dany wątek/post jest jeszcze potrzebny lub należało go przenieść do archiwum to własnie dlatego czekam na Waszą rekacje- a jak się nikt nie odezwie to jak na Sejmie Niemym=> zasad "milczenie oznacza zgodę.."
2. A posty można by przenosić do watków tymczasowych ale jak ktoś się pożniej zaloguje to po kiknięciu "pokaż ostanie posty od ostaniej.." nie zauważy żadnych zmian a sądze że tak własnie większość z nas robi w pierwszym kroku (chcociaz mogę się w tym punkcie mylić )
A co do zamieszania to możemy się umówić że jeżeli ktoś stwierdzi że ten wątek jest jeszcze potrzebny to mogę usuwać swój post, a jeżeli tak nie stwierdzi to po 7 dniach....
Offline
ok widze że obecny sposób sprzątania forum nie zyskał aceptacji, wiec jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły niech napisze, ale póki co to możemy spróbować pomysłu Daniela. Daniel stwórz nowy tamemt w ramach "dodatki" np. "nieatualne" i tam przerzuć (albo ja to zrobię w piątek) wątki pod którym umieściłem 7dniowy post
Offline
Fundraiser zwyczajny
Wiecie chłopcy, myślę, ze forma jaka zostanie użyta ma być najwygodniejsza dla osoby, która sprząta. W pomyśle Grześka dobre jest to, ze zapowiedź usunięcia wątku wyskakuje jako nowy post, wiec każdy musi ja przeczytać i sie ustosunkować (choćby w formie milczącej zgody) inaczej ciągle będzie mu migać coś przed oczami .
Z kolei wersja Daniela pewnie bardziej oszczędzi czas, ale niekoniecznie będzie przez wszystkich zauważona. Wszystko zależy od tego, co jest w tym wypadku korzystniejsze i bliższe sprzątaczowi (to prawie jak "zamiataczowi" ).
Pozdrawiam!
Offline
Wiesz Asiu, teoretycznie łatwiej by mi było wrzuać wszystko do jednego watku a stamtąd żeby automatycznie wyrzucało ale myslalem że posty 7 dniowe bede bardziej motywujące... zobaczymy jak sie sprawdzi drugi sposob
Offline
mi chodzilo o to ze jak piszesz, ze zostal jeszcze tydzien to sie pojawia jako nie przeczytany, i robi sie taki sztuczny tlok i czasem sie pomija te wazne watki. A jak kogos interesuje los watkow to napewno bedzie szperal w przechowalni, wszystkie beda w jednej kupie, a nie po dzialach porozrzucane.
zawsze mozna ustawic na 14 dni autoczysczenie
robie to aby porzadki byly latwiejsze!
Offline
No i zrobiłem generalne porządki, mam nadzieje, że nie macie mi za złe, że nie uprzedziłem, ale dyskusja się przedłużała niepotrzebnie. Poprostu sadze, że pewne rzeczy trzeba zrobic jak sie ma mozliwosc, a dyskutowac tylko o naprawde wymagajacych konsultacji sprawach.
Jak nie mozecie znalezc jakiegos watku to kierujcie sie intucja, np. jak wątek dotyczy spraw naszej pracy w firmie to jest w "planerze firmowym", jak jest nieaktualny to jest w"przechowalni" lub "archiwum" itd.
Wątków jeszcze nie jest tak znowu duzo wiec napewno sobie poradzicie
P.s.
Jezli ktos zdubluje jaki watek to bede staral sie je laczyć na bieząco, np. Lwów -> wyjazd do Lwowa, wiec przed dodaniem nowego watku sprawdzcie czy takiego juz nie ma na forum,
Offline
Przydałoby się zrobić trochę porządku na naszym forum. Nowe działy wymagają nowego rozkładu. Część wątków należałoby już przenieść do archiwum. Grzesiu, czy, tak jak w ubiegłym roku, możesz się tym zajmować?
Osobiście byłabym za tym, żeby każdy dział, również, administracja/kadry miał swoje osobiste pole do wpisów. Podział organizacyjny firmy oraz znajomość zadań poszczególnych działów ułatwi nam orientację, czego gdzie szukać.
Co do MiPu można już wszystkie wątki przenieść do archiwum
Offline
porzadki sie zaczely, Grzesiu zostawilem Ci Informator i planer firmowy. Przechowalnie nie dlugo wyczyszcze.
Teraz do wszystkich: Jak dla mnie to zaraz powiedziecie ze jestem bez serca, i tym podobne epitety, ale watek pomozecie wymaga jakies ewoluacji. Ja osobiscie bym go wyrzucil, jedynie zbedne posty sie nabija. Ale czy na przyklad nie mozna pisac w zlotowkach?? Albo zrobic tylko kilka postow, najbardziej aktywnych osob, czyli wyjdzie okolo 5 postow i zamiast pisac nowy watek to dana osoba bedzie edytowac stary, wiem ze to wprowadzi troche zamieszania, i trzeba bedzie przejrzec te piec watkow, zeby zobaczyc kto ostatnio edytowal. I troche wiecej czasu to zajmie. Ale wedlug mnie zasmieca to troche forum. Tak ogolnie to pomysl jest swietny!!!
Zdegradowalem nieaktywnych uzytkownikow forum. Obecnie mamy 7 aktywnych uzytkownikow, 51 watkow i 1216 postow
Offline
ja tez sie zastanawialem na watkiem Pomożecie i mysle ze trzeba bedzie zobic generelane podsumowanie i kontunowac akcje w drugim watku (Pomozecie cz2 ) a poprzedni sie wyrzuci albo trafia do archiwum,
nie wydaje mi sie zeby ten watek byl az takim zasmiecaczem a to bedzie niezle swiadectwo dla nowych pracowników że równiez pracując w naszej firmie można szuka sposóbów na pomaganie innych - może wpiszmy to do karty kultury
Offline
trochę posprzatalem, ale i tak jeszcze torche zmian przed nami
1. Elwria przejrzyj planer firmowy i powiedz ktore watki sajuz zbedne, z ktorych mozna usunac stare wiadomosci a z których nie nalezy nic ruszac,
2. Daniel trzeba stworzyc dwa nowe fora Centrum Prasowe; Administracja i Kadry
3. ostania szansa na przejrzenie watków w przechowalni (dorzuciłem kilka ostanio) bo nie dlugo wielkie deletowanie
Offline