Asia Janusz - 07-05-2007 08:57

Wiem, ze mamy już wątek na szkolenia w dziale pogaduchy(czy jakoś tak) ale piszę tu, żeby redakcja na pewno to przeczytała. Otóż ustaliliśmy mniej więcej spotkano szkoleniowe na sobotę 12.05. ale okazuje sie ze wtedy jest szkolenie 2 i 3 roku.... Być może jedno drugiemu nie przeszkadza i znajdzie sie dla nas jedna wolna salka ale trzeba to ustalić.
Agata, może Ty masz na to jakaś koncepcje? Ja będę dziś jeszcze raz rozmawiać z tą kobietą i chce się umówić już konkretnie. Więc czekam na konkretne rady!

Aga-tka - 07-05-2007 15:40

Ja nie widzę przeszkód, tylko musisz pogadać z P. Bożeną, że chcecie wtedy szkolenie robić. Sporo zależy do godziny, bo my na początku, zazwyczaj ale nie zawsze, zajmujemy 2 sale. Ale nawet jakby tak, to zostaje "biblioteka", sala "opesowa" czy pokoje. Ja, powiem szczerze, nie wiem czy będę w sobotę, także najlepiej ustal to sama. Powodzenia :-)

Grzesiek - 07-05-2007 21:25

Ja myśle, że się zmieścimy i możesz umawiac na sobotę :) redacja nie liczy az tyle osbo zebysmy sie mieli nie zmiescic w ktorejs salce :)

Asia Janusz - 07-05-2007 21:32

Jest problem. Tej pani jednak nie pasuje sobota... To co w takim razie robimy? Jutro będę z nią uzgadniać termin. Czekam na propozycje. Może piątek wchodzi w grę? A jak nie to może przyszły wtorek po 17? Zastanówcie się i podajcie wszystkie terminy, które choć trochę Wam pasują. Dzięki z góry!

Grzesiek - 08-05-2007 11:16

piątek mam cały wolny wiec pasuje mi każda godzina, a wtorek to najwczesniej o 18 bo mam wykład do 17.20

Anka - 08-05-2007 13:58

hej mi pasuje tez piatek ale doslownie na godzinke miedzy 13,00, a 17,00 bo potem nie moge i Sylwii tez tak pasuje. wtorek calkowicie odpada

Asia Janusz - 08-05-2007 16:58

Dzięki za odzew:) napiszę jeszcze co i jak udało się ustalić. Mam nadzieję, ze piątek wypali!

Asia Janusz - 09-05-2007 22:49

Kochani! Szkolenie odbędzie się w piątek na Topolowej o godz 13(w 90%) i potrwa ok 2h. Dziewczyny, mam nadzieję, ze uda się Wam je wygospodarować, bo pewnie prędko taka okazja się nie powtórzy.
Jeszcze potwierdzę te informacje ale są raczej pewne.

Asia Janusz - 10-05-2007 15:12

Mała zmiana planów. szkolenie odbędzie się w piątek o 13 tak jak to zaplanowaliśmy ale nie na Topolowej ale w redakcji Gościa Niedzielnego. Taka jest propozycja naszej pani redaktor, a dla nas w sumie to obojętne gdzie pojedziemy. Redakcja mieści się na Wyszyńskiego, to jest zaraz obok katedry, na terenie Kurii Metropolitalnej, z resztą możemy umówic sie pod Katedrą albo Ratuszem. Mam nadzieje, ze ta zmiana nie będzie dla nas problemem. A nawet wydaje mi sie to dodatkową atrakcją bo zobaczymy jak pracuje wygląda biuro prawdziwej gazety i na miejscu będą wszystkie pomoce. Także ja się ucieszyłam na taki obrót sprawy.

Sylvia - 10-05-2007 15:48

Ok mi pasuje, Ance tez
To moze spotkajmy sie o 12.45 pod katedra??
Co Wy na to??

Asia Janusz - 11-05-2007 00:17

ok
o 12.45 pod Katedrą. Do jutra:)

Elwi - 11-05-2007 09:34

Spytajcie proszę panią redaktor, czy nie uważa, że pismo ma zbyt sprawozdawczy charakter i jeśli tak, co poponowałaby nam zmienić, dodać, czy jakieś sekcje powinny być poszerzone, na jakie informacje bardziej zwrócić uwagę?

Aga-tka - 12-05-2007 00:42

Hej, jak szkolenie? ciekawa jest bardzo i czekam na posty w tej sprawie. Do zobaczenia w niedzielę na Wspólnocie.

Anka - 12-05-2007 17:43

Hej szolenie bylo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!! Ale na resztę relacji musisz poczekać do poniedziałak. :D
Dostaliśmy wiele cennych wskazówek i mamy nadzieję, że wyjdą one w życie InformatoraAM.

Asia Janusz - 12-05-2007 20:41

Ja przyznam szczerze, ze przez pierwsze pół godziny obawiałam się, ze jedyne co usłyszymy to to jaką wspaniałą gazetą jest Gość Niedzielny, jak sie rozwijał itd. Ale na szczęście to okazał sie tylko wstęp i szkolenie okazało się bardzo konkretne. Na podstawia nru Informatora zastanawialiśmy się co warto zmienić, na co zwracać uwagę. Na pewno warto było. W dodatku zaczynamy nawiązywać kontakty z mediami a to już dobry krok w stone naszych przyszłorocznych planów:)

Elwi - 13-05-2007 20:24

Asiu, bardzo Ci dziękuję za zorganizowanie tego szkolenia i czekam na szczegółową relację w czwartek na zebraniu!  :)

www.diamondcraft.pun.pl www.mted.pun.pl www.yellington.pun.pl www.leicester.pun.pl www.bud09.pun.pl