Grzesiek - 02-04-2007 15:24

Powoli zbliża się termin następnego wydania więc czas dyskusje zacząć ...

Asia Janusz - 20-04-2007 22:06

Witam brygado Informatora!
Ciekawa jestem czy są już jakieś ustalenia w związku z numerem majowym a zwłaszcza dotyczące moich zadań. Ciekawa jestem jak w ogóle przebiegało spotkanie w czwartek (i działu i firmy) wiec jeśli ktoś z Was ma ochotę się podzielić to czekam na relację.

Aga-tka - 24-04-2007 21:51

Asiu wszystkiego się dowiesz w czwartek. Wróciłam do życia, więc ruszamy pełną parą...wszystkim pracownikom Redakcji Informatora przypominam o zadaniach jakie mieli wykonać, czekam na rezultaty  w czwartek. Uprzedzam, że nie przyjmuję żadnych tłumaczeń, mieliście 3 tygodnie. Czeka nas przedyskutowanie wielu spraw, więc czwartek 18.00, a ponieważ mamy tylko godzinę musimy zacząć szybko. Uprzedzam też, że jeśli nie zdąrzymy cała Redakcja zostanie po zebraniu firmy. Do zobaczenia

Asia Janusz - 24-04-2007 22:53

hmmm... szczerze się przyznam, ze popadłam w konsternacje na wieść o zadaniach. Przeszukałam pamięć i notatki i trudno mi odnaleźć jakieś zadania, które mogłam w tym czasie zrobić. jeśli chodzi o szkolenie redaktorskie to my musimy najpierw określić terminy jakie nam pasują i jakie można zaproponować taj kobiecie. W głowie mam już pisanie procedury wysyłki Informatora ale to nie mogło być zadanie.Więc Agata jak możesz to podziel się co masz na myśli :)

Grzesiek - 25-04-2007 21:22

Oto wstępne ustalenia co do stałej ramówki:
Znaki ze spacjami:
1. Artykuł na pierwszą stronę( zajmuje 1 i część 2 strony):
•    Lead: max 200,
•    Artykuł: 2000 +/- 50,
2. Miejsce dla artykułu CEDUSA:
•    Lead: max 160,
•     Artykuł: 1000 +/- 50,
3. Artykuł na całą stronę:
•    Lead: max 220,
•    Artykuł: 2950 +/- 50,
4. Artykuł o Studium:
•    Lead: max 260,
•    Artykuł: 1640 (+ 50),

Asia Janusz - 27-04-2007 11:52

Jestem na Jezuickiej i niestety na pulpicie u p. Darka nie ma żadnych zdjęć. Więc trzeba sie skontaktować z ta osobą, która miała je zostawić. Może mogłaby je przesłać od razu zamiast zostawiać na pulpicie.
A jeszcze mam wątpliwości, czy dobrze jest, ze pan Darek wysyła nieaktualne informatory do sponsorów. Ja, gdybym takie dostawała czułabym się jak ktoś drugiej kategorii. Wydaje mi się ze to buduje raczej antymarkę fundacji. Ale to pewnie trzeba by pogadać z panem Wackiem, co on o tym myśli.
Rozmawiałam juz z p. Basią Pycel, która ma nam zrobić szkolenie redaktorskie.Jest bardzo zadowolona, ze chcemy sie szkolić i z chęcią nam pomoże usprawnić nasze działania. Żeby jednak szkolenie przyniosło oczekiwany efekt musimy jasno określić jaki ma być jego zakres. Do tej pory ustaliliśmy takie sprawy jak:
> zasady robienia korekty
> budowa artykułu
> jak rozdzielać zdania wielokrotnie złożone
Zastanówmy sie z czym jeszcze mamy problemy, żeby dobrze wykorzystać szansę jaka daje nam szkolenie. Czekam na sugestie.
Wstępnie termin szkolenia ustaliłyśmy na 12 maja(sobota) ale ta informacje jeszcze potwierdzę
Pozdrawiam!

Aga-tka - 09-05-2007 00:35

Ja przypominam, że jesteśmy w trakcie wydawania majowego numeru, więc proszę o wykonywanie swoich zadań. Do zobaczenia w czwartek. Podrawiam

Grzesiek - 09-05-2007 08:25

Jeszcze mam pytanie w sprawie tych zdjec, nie bylo ich na Jezuickiej a jak dobrze pamietam to ta osoba nie ma mozliwosci pzeslania ich mailem, wiec jak ktos by byl jeszcze na Jezuickiej niech zerknie na komputer i jak je znajdzie to niech je przesle

Asia Janusz - 09-05-2007 08:32

A to nie chodziło przypadkiem o te zdjęcia z konferencji z Wiednia? Jeśli tak, to one są na mailu informatora

Elwi - 09-05-2007 08:49

Brygado kochana, mam do Was prośbę od pana Darka, zostawcie mu z każdego wydania ok 10 egzemplarzy dla sponsorów. Pamiętajcie też, żeby odkładać kilka numerów nienaruszalnych w archiwum, bo przy różnych okazjach przydaje się takie cacko jakim jest Informator - m.in w czasie szkoleń, zaprezentowania działalności osobom z zewnątrz etc. W momencie kiedy zaczniemy akcję fundraisingową taki zabieg może okazać się bardzo ważny. A propos w czwartek umówimy się na spotkanie informator - pan Wacek, gdzie przedyskutujemy tę kwestię i inne dotyczące przyszłości gazety.

Grzesiek - 09-05-2007 09:59

Faktycznie, już są :) dzięki Asiu :)

A jeszcze co z ta reklamą marketów o której mówiła Monika, bedzie jakis baner ?

No i nie wiem czy dobrze to sprawdzilem ale nie widze bardzo wielu artykulow na skrzynce Infromatora, wiec ten czwartke to raczej bedzie tylko wstepny sklad.

Anka - 09-05-2007 22:32

w dniu jutrzejszym czyli 10,05,2007 nie ma spotkania redakcji zostalo ono przeniesione na dzin 14,05,2007 na godzine 17,30 na Topolowej
ustalone przez Agatę.

Asia Janusz - 09-05-2007 22:47

W mailu od Moniki Białkowskiej na Informatorze są informacje do banneru. Nie wiem kto miał go zrobić ale ustalaliśmy chyba ze będzie ten banner, prawda? Ona mówiła, ze to ma być taka informacja w ramce więc raczej nie jest wymagana skomplikowana szata graficzna.

Daniel - 10-05-2007 01:11

ja mam pytanie, czy jakis artykulik z kwietniowego studium jest dostepny?? I od razu jak sie ukaze po majowym studium, prosilbym o powiadomie i dostarczenie! Dziekuje

Asia Janusz - 11-05-2007 00:24

Grzesiu ty wysłałeś artykuł Agnieszki na maila informatora?? Nie widzę go...

Grzesiek - 11-05-2007 08:57

Niestety nie udalo się bo dyskietka odmowila posluszenstwa i nie dalo sie nic z niej odczytac.
Poprosilem Agnieszke zeby sprobowala przeslac go dzisiaj z ktoregos z koputerow na miasteczku.

Aga-tka - 12-05-2007 18:51

Asiu, adresy które trzeba dodać do bazy wysyłkowej:

Marzenia Cichorzewska
ul.Łukowska 33
20-723 Lublin

Wojciech Stanek
ul.Środkowa 8/1
20-016 Lublin

Trzeba też pamiętać, żeby przygotować po 10 Informatorów z każdego nowego wydania dla pana Darka.

Anka - 13-05-2007 14:01

Adresami zapewne zajmie się Asia, ale będę o tym pamiętać. Ok przygotyję Informatory p. Darkowi.

Asia Janusz - 13-05-2007 18:06

Nowa lista kontaktów już jest na mailu informatora, a jeśli chodzi o przygotowanie informatorów to chodzi no nowy nr, czy też poprzednie? Myślę, ze nie powinny do sponsorów trafiać nry dalsze niż z poprzedniego miesiąca.
Jeszcze mam pytanie o ten baner z podziękowaniami dla marketów, jest wzięty pod uwagę? Pytam, bo nie będzie mnie jutro na zebraniu.

Aga-tka - 13-05-2007 19:58

To ja mam pytanie, kto ten baner uzgadniał? i co wie na ten temat. Jutro czeka nas sporo pracy, dużo rozmów, więc mam nadzieję, że ci którzy przybędą nie zmyją się od razu. Już mam klucze na Topolową, więc do jutra o 17.30.

Asia Janusz - 14-05-2007 08:53

Informacje na temat banneru przyszły ze zdjęciami z Wiednia, a jak widziałam się z Monika to potwierdziłam , ze przyszły i wszystko jest ok. Byłam przekonana, ze to jest ustalone i pewnie weszłam Ci w kompetencje. Przepraszam, to było nieświadome.

Elwi - 14-05-2007 09:46

Jak wyglądają pracę nad numerem majowym? Kiedy przewidujecie wysłać numer do drukarni? Czy potzrebna jest jakaś pomoc?
Co do banerów Moniki, ja nie przypominam sobie rozmowy na ten temat.

Aga-tka - 14-05-2007 11:58

Asia, nie no żadne kompetencje, tylko chodzi o to że ja oprócz tego, że ona napisała, że jakiś baner chce, to ja nie wiem co i jak. A że napisała też, że z kimś to ustalała, to jestem ciekawa jakie te ustalenia są, żeby było wiadomo co robić.

Elwira, ciężko cokolowiek powiedzieć, ale myślę, że wiczorem coś ustalimy i wtedy dam znać.

Asia Janusz - 14-05-2007 14:15

Ja wiem tyle, ze w ramce maja być umieszczone podziękowania dla tych marketów a raczej dla konkretnych osób(są wymienione w mailu). I chyba tyle.

Aga-tka - 14-05-2007 14:44

Grzegorz, mam nadzieję, że zdajez sobie sprawę, że musisz zacząć składać wydanie majowe? Dziś jak coś ustalimy dostaniesz wskazówki,  w czwartek najpóźniej chciałabym zobaczyć choć wstępny skład. Zwłaszcza, że nie będzie Cię na spotkaniu Redakcji. Rozumiem, że musisz się uczyć, dlatego uprzedzam tak wcześnie. Najpóźniej w poniedziałek musimy wysłać Informator do drukarni. To jest ostateczna z ostatecznych data.

Grzesiek - 16-05-2007 23:07

pusty rozkład jest już na mailu, moja propzycja na ostateczne złożenie to konferencja jutro na GG około 22.00 :)

Elwi - 18-05-2007 18:17

Z newsów.
Dostaliśmy ochrzan, że gazety jeszcze nie ma.
Muszą ukazać się podziękowania dla OPP.
Dodatek na wakacje BARDZO wskazany.

Aniu, jak stoisz w poniedziałek wieczorem z czasem? Jako nowy menedżer gazety musisz być na kolejnym spotkaniu z p. Wackiem.  Powinniśmy się do niego wcześniej przygotować.

PS Stan psychiczny szefa, lepiej nie mówić.... :(

Elwi - 19-05-2007 10:34

Chciałabym zostać poinformowana, jak przebiegły prace nad składem gazety i zobaczyć go przed wysłaniem do p.Wacka. Czekam na sms.

Aga-tka - 19-05-2007 11:40

Elwira a kiedy spotkanie z p.Wackiem? bo ja bym, jeśli tylko bedę mogła, chętnie na nie przybyła....mam zamiar bronić Redakcji Informatora i uświadomić Szefowi Szefów, pewne sprawy...uwaga jestem w bojowo-asertywnym nastroju, bo widzę, że p.Wacek pozwala sobie objażdżać Ciebie, jak Agnieszkę z CeduSa i obawiam się o Twój stan psychiczny...

Prace trwają, ciężko powiedzieć na jakim są etapie ;-) ale w poniedziałek powinien być gotowy numer. Jak już słyszałaś, prace nad dodatkiem trwają, szukamy najlepszego pomysłu. Czasem mam wrażenie, że Szef Szefów, nie ma pojęcia o oraganizacji pracy, zamiast zapytać tylko ochrzania. Ja szczerze, mam tego dość, zamiast wsparcia i zainteresowania, ciągłe czepianie się.

Miłej soboty Wszystkim :)

Aga-tka - 19-05-2007 12:38

Wysłam zdjęcia do artykułu o Berlinie i mam taki pomysł, żeby zrobić podpisy do zdajęć co tam się na nich dzieje i w ten sposób opowiedzieć co się w berlinie działo. Co Wy na to? Właściwie tak je wybrałam, żeby było to co najważniejsze. Czekam na opinie.

Grzesiek - 20-05-2007 01:09

jest juz wstepny skład informatora, ale narazie nie moge stworzyc z niego pdfa, sprobuje jutro chyba ze kotos ma takie mozliwowsci i checi to bede bardzo wdzieczny :)

Asia Janusz - 20-05-2007 13:34

Kochani! Padł mi komp więc nie będę mogła na bieżąco brać udziału w ostatecznych korektach... Teraz korzystam z laptopa koleżanki ale to tylko chwilowa pożyczka. Życzę Wam powodzenia!

Sylvia - 20-05-2007 19:03

Hej Oto nasze uwagi:
We wszystkich artykułach postaraj się zlikwidować "samotne" litery na końcach wersów np. z, w, i
Str.1
"Rodzinni" popraw na "Rodzinnie"  (dodaj "e")
Zamiast tytułu "galeria" ma być "Fotoreportaż"
1 kolumna, 3 wers od końca "OPSu" popraw na "OPS-u"
3 kolumna, 5 wers od góry - zamiast "ze" ma być "że"
2 kolumna, 4 wers od końca - "miedzy" popraw na "między" i przenieś do następnego wersu
Str.2
Brak tabulatora w 1 akapicie
1 kolumna, ostatni akapit - zlikwiduj rozstrzelenie
W leadzie - "był" popraw na "było" ( "o" na końcu) i "n" popraw na "na"
1 kolumna, 5 wers od dołu "wyznawanymi wartościami" na "wyznawanych wartościach"
Str.3
W leadzie przenieś cały wyraz "pora" do następnego wersu
2 kolumna, 2 wers "serce" zamień na "serca"
zamiast "S. Banacha" -> "Stefana Banacha"

Sylvia - 20-05-2007 19:22

Str.4
Lead wyrazy "szczególnie" i "sytuacji" przenieś do następnych wersów
1 kolumna  Nie powinno się przenosić skrótów nazw własnych więc przenieś do następnej linijki "MOPR"
1 kolumna, 16 wers myślnik przenieś do następnej linijki
1 kolumna, 6 wers od dołu przenieś cały wyraz "Wykłady" do następnej linijki
2 kolumna, 6 wers "Leopoldsbergum" bez "m" na końcu
3 kolumna, wyrzucić "przez rodzinę Bergerów"
Str.5
Artykuł p. Zosi:
Lead cały wyraz "grupy" do następnego wiersza
1 kolumna, ostatni wers "śp." do następnego wersu
3 kolumna, 5 wers od dołu "O." przenieś do następnego wersu
Artykuł o M&M:
2 kolumna, 6 wers usuń "to"
2 kolumna, 8 wers od dołu "2007r." w jednym wersie
Str.6
Lead: ostatni wers zamiast "czy" -> "ci"
1 kolumna, 14 wers "zarządzanie" na "zarządzaniu"
2 kolumna, 2 wers po wyrazie "trzeba" usuń przecinek
1 kolumna, 17 wers zamiast "tą zasadę" wstaw "zasadę tą"
2 kolumna, 1 akapit "drugim" na "drugi"
3 kolumna, ostatni wers wstaw przecinek przed "które"
3 kolumna, 3 wers od dołu zamiast przecinka wstaw kropkę i napisz następny wyraz z dużej litery
2 kolumna w 1. pytaniu bez przecinka
3 kolumna, 2 wers zmień na "przedsięwzięcia, w ramach którego" (tam przecinek jest w złym miejscu)
1 akapit, 6 wers "krótki" popraw na "krótkim"
1 akapit, 4 wers od końca po "że" dopisz "w"
4 kolumna, 5 wers zamiast "bo" wstaw kropkę i kolejny wyraz "według" napisz z dużej litery
4 kolumna, po wyrażeniu "za i przeciw" wstaw kropkę, wyrzuć literkę "a" , następny wyraz zacznij dużą literą i po "do" wstaw "zaś"
zlikwiduj rozstrzelenie

Sylvia - 20-05-2007 19:29

Str.7
Lead: Popraw "konsumencie" na "konsumenckie" i przenieś do następnego wersu
Lead: w ostatnim wersie bez przecinka
2 kolumna, 2 akapit, 6 wers po "co jest pierwsze" wstaw przecinek
Str.8 jest ok, nie będzie tam już więcej "W najbliższym czasie" bo rajd został odwołany/przeniesiony

Sylwia i Anusia

Grzesiek - 20-05-2007 22:35

Porprawki wprowadziłe, jedn czego nie znalazłem podkreśliłem w poście Sylwi, postaram się zrobić te tyuły na górze i zrobić reklame wolontariusza, opisu zdjec się nie podejme bo nie czytałem artykułów w całości, proponuje przesłać taki informator do p.Wacka zeby mogł chcociaż częśc go sprawdzic

Aga-tka - 20-05-2007 23:40

Jak zrobisz wszystko to wyślij na maila.

Grzesiek - 21-05-2007 00:06

inf na mailu ;) (bez pdfu niestety), ide spac bo mi literki przed oczami skacza :)

Elwi - 21-05-2007 11:15

Rozmawiałam z p.Wackiem na temat nowego numeru. Wszystko jest ok poza zdjęciem na 1 stronie - powinno być z ludżmi -  z dziećmi, te które dostaliśmy od Jaśka są złe, ewentualnie jak już nie znajdziemy innego może być ostatnie - z Maćkiem, panem Darkiem i Mariuszem.


Błędy, które na szybko wychwyciłam:

str 1
czy nie powinno być Plac Litewski?
na tę okazję

str 2
Berlinie
Spreewald
W niektórym zdjęciach ramka jest niepełna.

str 3 po południu
http://so.pwn.pl/lista.php?co=po%B3udniu

Nie podobają mi się te kwiatki z baneru podziękowań dla marketów, sam tekst też jest niejasno napisany, kto komu dziękuje?

str 4 podpis pod fotkę - konferecję

str 5
Lead jest niedokończony!

Dotąd doszłam

Zwróćcie też uwagę na przecinki, podwójne spacje, bo takich też jest kilka.

Pani Zosia zaktualizuje listę odbiorców przed wysyłką, pamiętajcie, żeby wziąć ją od niej. Do gazety bedą dołączone listy podziękowalne za wpłacenie na OPP.

Elwi - 21-05-2007 12:13

Pan Darek krzyczy, że chce segregator z Informatorami archiwalnymi.

Aga-tka - 21-05-2007 16:33

Na mailu jest wersja jak poszła do druku...znaczy ostatecznie ostateczna...Ani, ucisz P Darka.

Anka - 21-05-2007 21:23

Niestety w czwartek nie mogę być na firmie przepraszam.

Anka - 21-05-2007 21:25

powiedz panu Darkowi ze wszystkie wydania Informatora umieszczone sa na stronie internetowej fundacji, niech sobie przejzy i po problemie.

Asia Janusz - 24-05-2007 16:24

Hej!
Przyszedł Informator ale nie został odebrany bo nie było kasy... Ma być jutro ale nie wiem czy trzeba z kimś to uzgodnić, do kogoś zgłosić, żeby był na pewno??

Ela - 25-05-2007 10:12

Kurcze Agata, przepraszam, że nie dostarczyłam artykułu! Już jest napisany, ale nie miałam dostępu do kompa, żeby go przepisać i wysłać. Dzisiaj wieczorem go dostarczę na maila.

Asia Janusz - 25-05-2007 20:03

Apel do całej firmy doradcAM:
W poniedziałek trzeba wysłać Informator z Jezuickiej. Jest już popakowany i ostemplowany. Trzeba tylko wydrukować i ponaklejać etykiety(lista będzie na mailu Doradcy) i poskładać i powkładać do małych kopert list z podziękowaniami za 1%. i zanieść wszystko na pocztę główną. Potrzebne są przynajmniej 2 osoby które mogę w poniedziałek to zrobić.
Ja i Elwira siedziałyśmy dziś na Jezuickiej 3h a ja teraz tworze listne wysyłki, a w poniedziałek mam egzamin więc nie ma szans żebym to zrobiła. Liczę na Waszą pomoc.

Siedzę sobie właśnie nad listą wysyłki i wyłapuję nowych OPPowców i jest ich aż 53 osoby! Czy my mamy tyle Informatorów? Wychodzi na to, że będziemy wysyłać do ponad 260 osób, a gdzieniegdzie ma być po 2 lub 3 nry.   Może miało być tak, ze usuwa się z listy osoby które w tym roku nie wpłaciły na OPP??
Potrzebuję jasnych wytycznych.

Elwi - 25-05-2007 20:37

Asiu nie mam pojęcia, ale osobiście uważam, ze to mało prawdopodobne, żeby kogoś usuwać z listy.

Aga-tka - 26-05-2007 12:46

No ja niestety nie mogę, bo będę pracować, już próbowałam się wyrać ale nie da rady, bo mam jeździć po sądach.

Asia Janusz - 26-05-2007 22:10

A co z reszta?? Kochani, poczuwajcie się. Gazeta to nasz wspólny produkt!

Asia Janusz - 27-05-2007 10:25

Na nowej liście wysyłki jest 276 adresów. My zapakowałyśmy 250, reszta Informatorów jest na Topolowej...

Grzesiek - 27-05-2007 22:48

Ja mam we wtorek zerówke i prace zaliczeniowa do oddania, a w pon. do Lbn przyjade jedynie na angielski o 7,30 a potem do domu sie uczyc, a poza tym uwazam ze powinna byc przynajmniej jedna osoba ktora chcociaz raz wysylala juz,

a pytaliscie Agnieszke, przeciez tez jest odpowiedzialana za wysylke?

Asia Janusz - 28-05-2007 08:57

Aga będzie.
ale dobrze by było, żeby ktoś jej pomógł

Elwi - 28-05-2007 09:08

O której będzie Aga?

Elwi - 28-05-2007 09:41

Aga będzie ok 13.00

Aga-tka - 29-05-2007 19:26

Ładne to majowe wydanie wyszło hihi

www.ls11-mody.pun.pl www.knsg.pun.pl www.ichip.pun.pl www.gta.pun.pl www.bsrteam.pun.pl